-
1.
مؤلف : رحیمی، افسانه ؛ یارمحمدیان، احمد ؛ عابدی، احمد ؛ فرامرزی، سالار ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»زمستان 1396 - شماره 28 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 45 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:مشکلات رفتاریمهارت های اجتماعیاختلال اوتیسم با عملکرد بالامداخله گروهیشایستگی تحصیلی
-
2.
مؤلف : رحیمی، افسانه ؛ یاراحمدیان، دکتر احمد ؛ عابدی، دکتر احمد ؛ فرامرزی، دکتر سالار ؛
مجلة:پژوهشهای روانشناختی»پاییز و زمستان 1397، دوره بیست و یکم - شماره 2 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 34 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:اختلال اتیسم با عملکرد بالامداخله گروهی مهارت های اجتماعیمشکلات برون ریزی شدهمقیاس درجه بندی بهبود مهارتهای اجتماعی
-
3.
اثربخشی مداخله هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر درک مطلب دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ویژه
مؤلف : فرامرزی، سالار ؛ محمدزاده، عادل ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»پاییز 1396 - شماره 27 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 185 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:درک مطلبپاسخ به مداخلهناتوانی یادگیری ویژهمداخله هدفمند خواندن