-
1.
مؤلف : بهمنی، مهرزاد ؛
مجلة:پژوهش های ارتباطی»پاییز 1391 - شماره 71 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 159 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:تمایل به مصرفملیگرایی مصرفیاعتماد به تبلیغاتنگرش مصرف کنندگان
مؤلف : بهمنی، مهرزاد ؛
مجلة:پژوهش های ارتباطی»پاییز 1391 - شماره 71 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 159 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:تمایل به مصرفملیگرایی مصرفیاعتماد به تبلیغاتنگرش مصرف کنندگان