-
1.
مؤلف : عیدی، فاطمه ؛ حسینی، میرزا حسن ؛
مجلة:راهبرد توسعه»تابستان 1392 - شماره 34 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 115 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:ارزش های اسلامیبازاریابی اسلامیاخلاق بازاریابی
-
2.
مؤلف : داوودی، زهره ؛ شیرخدایی، میثم ؛ نورائی، محسن ؛
مجلة:پژوهش های اجتماعی اسلامی»پاییز 1396 - شماره 114 التصنيف العلمية - النشرية (حوزه علمیه/ISC (26 صفحة - من 117 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات تجاریسبک زندگی اسلامیبازاریابی اسلامیتبلیغات از منظراسلام