-
1.
مؤلف : بنی اسدی، ندا ؛ ثمری، داود ؛ فرج الله حسینی، جمال ؛ امیدی نجف آبادی، مریم ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1397، سال سیزدهم - شماره 41 التصنيف C (Azad University (12 صفحة - من 49 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابیقیمتگذاریبستهبندیصنایع تبدیلی و تکمیلیبرندسازی
-
2.
مؤلف : فدوی، دکتر جمیله ؛ كاتب مسؤول : کیانی، محمد ؛
مجلة:پژوهش اجتماعی»پاییز 1398 - شماره 44 التصنيف C (Azad University (18 صفحة - من 163 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت سیاسیتبلیغاتنقشرسانه های جمعیاجتماعیتلویزیوندانشجویانمشارکت سیاسی دانشجویانارتباطجمعی
-
3.
مؤلف : میر، علی ؛ معروفی، فخرالدین ؛ مرادی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : نمامیان، فرشید ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 23 التصنيف C (Azad University (25 صفحة - من 39 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابیبانک ملیبانک ملتمسئولیتپذیری اجتماعی شرکتی