-
1.
مؤلف : امین آبادی، زهرا ؛ علیزاده، حمید ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ ابراهیمی قوام، صغرا ؛ فرخی، نورعلی ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»تابستان 1395 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 1 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشیاملاتدوین برنامهپاسخ-به-مداخلهاختلال املا نویسی
-
2.
مؤلف : مطهرینژاد، حسین ؛
مجلة:آموزش عالی ایران»بهار 1393 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 113 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:محیط یادگیریتدوین برنامهمدیریت آموزش مهندسیاجرا و ارزشیابینتایج برنامه