-
21.
مؤلف : حاتمی، جواد ؛ پژمان فرد، مینا ؛ صالح نجفی، مهسا ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»تابستان 1392 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 57 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:باورهای هوشیهدف های پیشرفتتعلل ورزی
-
22.
مؤلف : اژه ای، جواد ؛ حاتمی، معصومه ؛
مجلة:پژوهش در سلامت روانشناختی»زمستان 1393 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 58 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:ﺧﻮدﺗﻨﻈﻴﻤﻲخودكارآمدي تحصيليتعلل ورزيباورهاي منطقيباورهای غير منطقيباورهاي اميدباورهای نااميدي
-
23.
مؤلف : نریمانی، محمد ؛ غلام زاده، حانیه ؛ دهقان، حمیدرضا ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی تربیتی»پاییز و زمستان 1393 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 175 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیتعلل ورزیعادات مطالعه
-
24.
مؤلف : حجازی، الهه ؛ نقش، زهرا ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»پاییز 1395، سال هفتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 19 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:خودتنظیمیخودکارآمدیتحلیل خوشهایباورهای غیرمنطقیتعللورزیباورهای ناامیدیالیسشناسایی
-
25.
مؤلف : قرهآغاجی، سعید ؛ واحدی، شهرام ؛ فتحیآذر، اسکندر ؛ ادیب، یوسف ؛
مجلة:روان شناسی تحولی روان شناسان ایرانی»زمستان 1395 - شماره 50 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 199 إلی 207 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزانپذیرش و تعهد درمانیتعللورزی