-
1.
مؤلف : کریمی، اشرف ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»مهر و آبان 1400 - شماره 164 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (4 صفحة - من 61 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:درماندگی آموخته شده
-
2.
كاتب مسؤول : رفیعی، محسن ؛ مؤلف : عباسی، مژگان ؛ راوند، معصومه ؛ کشمیری، علی ؛
مجلة:رویش روان شناسی»بهمن 1400 - شماره 68 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 149 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:دخترانفرار از خانهدرماندگی آموخته شدهتبعیض جنسیتی ادراک شدهسبکهای هویتیسبک هویتیپژوهشسبک هویت سردرگم
-
3.
مؤلف : قنبری، پرویز ؛ نادی، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : عارفی، مژگان ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»پاییز 1402- شماره 71 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 197 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:استقامت تحصیلیدرماندگی آموخته شدهذهنآگاهیاشتیاق تحصیلیچشمانداز زمانی
-
4.
مؤلف : خونساری، میناسادات ؛ سرداری پور، مهران ؛ حاتمی، محمد ؛ حسین زاده تقوایی، مرحان ؛ كاتب مسؤول : تاجری، بیوک ؛
مجلة:علوم روانشناختی»بهار (فروردین) ، سال 1398 - شماره 73 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 17 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدپنداریدرماندگی آموخته شدهآموزش تئوری انتخابآموزش شفقت
-
5.
كاتب مسؤول : رمضانی رضاآباد، محبوبه ؛ مؤلف : بیگناه، معصومه ؛ مرغزاری، مجتبی ؛ طالقانی، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»تابستان 1401- شماره 66 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 160 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية:فشارخوندرماندگی آموخته شدهذهن آگاهیتنظیم هیجان شناختیمداخله شناختی رفتاری
-
6.
مؤلف : طالقانی، زهرا ؛ حاج حسینی، منصوره ؛ کبیری، مسعود ؛ كاتب مسؤول : نقش، زهرا ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»زمستان 1402- شماره 72 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 189 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:حل مسئلهدرماندگی آموخته شدهروانشناسی مثبتنگرشایستگی اجتماعی
-
7.
كاتب مسؤول : کریمی، اشرف ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»مهر و آبان 1400 - شماره 164 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (4 صفحة - من 61 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:درماندگی آموخته شده
-
8.
كاتب مسؤول : کریمی، اشرف ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»مهر و آبان 1400 - شماره 164 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (4 صفحة - من 61 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:درماندگی آموخته شدهدست روی دستدست زیر دستخودتصمیم گیریواژه های کلیدی: کودکان و دانش آموزان با آسیب بینایی, دست روی دست, دست زیر دست, خودتصمیم گیری, درماندگی آموخته شدهکودکان و دانش آموزان با آسیب بینایی
-
9.
مؤلف : صالحی خلردی، ذکریا ؛ كاتب مسؤول : حسینی طبقدهی، لیلا ؛
مجلة:پژوهش های روان شناسی اجتماعی»زمستان 1402، دوره سیزدهم - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 99 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:اجتماعیدانش آموزانباورهای هوشیدرماندگی آموخته شدهشایستگی های هیجانی