-
1.
مؤلف : صمدی، منصور ؛ نورانی، محمد ؛ فارسی زاده، حسین ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1388 - شماره 53 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 205 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهتاکتیک های بازاریابی ارتباطیرضایت ارتباطیرفتار خریدلیزرلتاکتیکمشتریارتباطاتبازاریابی ارتباطیمدلمشتریان
-
2.
مؤلف : صمدی، منصور ؛ حسین زاده، علی حسین ؛ نورانی کوتنایی، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389، دوره دوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 93 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:رضایت ارتباطیتاکتیکهای بازاریابی ارتباطیفروشگاههای زنجیرهایرفتار خرید مشتریانمشتریرفتار خرید مشتریارتباطاتمشتریان
-
3.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ هاشمی، سیده نرگس ؛ كاتب مسؤول : عبدی پور، سیما ؛
مجلة:مطالعات منابع انسانی»پاییز 1392 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 103 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطاتفناوری ارتباطیرضایت ارتباطیتسهیم دانشسبک ارتباطی