-
1.
كاتب مسؤول : معصوم، محمد ؛ مؤلف : رفتاری، سلمان ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1399 - شماره 24 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 31 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریعشق به برندگیمیفیکیشن
-
2.
مؤلف : حاصلی، داود ؛ تقیپور، اکرم ؛ اکبرنژاد، رضا ؛ كاتب مسؤول : اسمعیلی گیوی، محمدرضا ؛
مجلة:تعامل انسان و اطلاعات»زمستان 1399- شماره 28 التصنيف ج (Ministry of Science (15 صفحة - من 59 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای عمومیسروکوآلرضایت مشتریمدل کانوتاثیر عملکرد نامتقارن
-
3.
مؤلف : ملکی پور، هلیانه ؛ شادمهری، نیلوفر ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1398 - شماره 97 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 8 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریروایتگریمبلمان رستوران