-
1.
كاتب مسؤول : کشتی دار، محمد ؛ مؤلف : مودی، داود ؛ قاسمی، نازنین ؛
مجلة:پژوهش در ورزش تربیتی»تابستان 1399 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 163 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:هویت برندعشق به برنداصالت برندالمپیادهای ورزشیقدرت اجتماعی برند
-
2.
كاتب مسؤول : رزمی، زهرا ؛ مؤلف : ناظمی، آسیه ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1398 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 65 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل شبکه اجتماعیکانال بازاریابیدانشگاه الزهراقدرت اجتماعی برندعوامل قدرتنفوذ قدرتقــدرتقـدرتبرنـدبـهبرنــدهـا