-
1.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ پرهیزگار، محمد مهدی ؛ عباسی اسفنجانی، حسین ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1390 - شماره 47 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 27 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابینظریه آشوبنظریه پیچیدگیتاکتیک های بازاریابیبازاربازاریابیمحیطپیچیدگیآشوبمشتریآشفته
-
2.
كاتب مسؤول : کرمی، زهره ؛ مؤلف : یوسف زاده، محمدرضا ؛
مجلة:توسعه حرفه ای معلم»تابستان 1402 - شماره 28 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Culture (18 صفحة - من 51 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیسیستمهای پیچیدهنظریه پیچیدگیدلالتها