-
1.
كاتب مسؤول : دهقانی زاده، مرضیه ؛ مؤلف : اکبری پور، زهرا ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 156 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:اثر اجتماعیهویت اجتماعیارزش ادراک شدهنوآوری مصرف کنندهقصد خرید محصولات ارگانیک
-
2.
كاتب مسؤول : اکبری، محسن ؛ مؤلف : قلیزاده، محمدحسن ؛ کاظمی، حمید ؛
مجلة:نوآوری و ارزش آفرینی»بهار و تابستان 1399 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 17 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:ویژگی های شخصینوآوری مصرف کنندهپذیرش محصول جدید