-
1.
مؤلف : همتیان خیاط، مریم ؛ داوری، علی ؛ كاتب مسؤول : زندحسامی، حسام ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»بهار 1401 - شماره 55 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 181 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینی فناورانهکارآفرینی دیجیتالاکوسیستم کارآفرینی صنایع خلاق دیجیتالذائقه فرهنگی فناوریهای دیجیتالصنایع خلاق دیجیتال
-
2.
كاتب مسؤول : قاسمی، محمد ؛ مؤلف : نامدار جویمی، احسان ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1401 - شماره 55 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 210 إلی 245 )
الکلمات المفتاحية:ذهنیتروش کیوکارآفرینی دیجیتالمدیران استارت آپیفناوری اطلاعاتمدیرانشناساییدستهبندی
-
3.
كاتب مسؤول : فرد، ملیکا ؛ مؤلف : کاباران زاد قدیم، محمد رضا ؛ حقیقت منفرد، جلال ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»پاییز 1400 - شماره 53 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 505 إلی 524 )
الکلمات المفتاحية:شرکتهای دانش بنیانکارآفرینی دیجیتالمدلسازیساختاری-تفسیریفناوری اطلاعات و ارتباطات
-
4.
مؤلف : فرد، ملیکا ؛ حقیقت منفرد، جلال ؛ كاتب مسؤول : کابارانزاد قدیم، محمدرضا ؛
مجلة:مدیریت توسعه فناوری»زمستان 1399 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 49 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعات و ارتباطاتکسب و کار الکترونیکتحلیل مضمونمدلسازی ساختاری تفسیریکارآفرینی دیجیتالمدلفناوری اطلاعاتشناساییمدل کسب و کار دیجیتال
-
5.
مؤلف : خداداده، ندا ؛ موسوی، فرانک ؛ کاویانی، الهام ؛ كاتب مسؤول : اسلام پناه، مریم ؛
مجلة:مدیریت بر آموزش سازمان ها»تابستان 1401، سال یازدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (43 صفحة - من 229 إلی 271 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینینظریه داده بنیادسازمان های آموزشیبوم سازگانکارآفرینی دیجیتالپژوهش
-
6.
كاتب مسؤول : کشاورز، سهیلا ؛ مؤلف : تقوا، محمدرضا ؛ کرد، حامد ؛
مجلة:مدیریت توسعه فناوری»پاییز 1398 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 149 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعات و ارتباطاتآنتروپی شانونفراترکیبکسبوکار الکترونیککارآفرینی دیجیتالکارآفرینی دیجیتالیمدیریت فناوری اطلاعاتزیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطاتشناسایی
-
7.
مؤلف : اقبال مقدم، تانیا ؛ ذبیحی، حسین ؛ كاتب مسؤول : محمدکاظمی، رضا ؛
مجلة:اقتصاد و برنامه ریزی شهری»بهار 1402- شماره 13 التصنيف ب (Ministry of Science (10 صفحة - من 8 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:برندسازی شهریصنایع خلاقکارآفرینی دیجیتالمدل برندسازی شهری