-
11.
كاتب مسؤول : محمداسماعیل، صدیقه ؛ مؤلف : پهلوان زاده، مصطفی ؛
مجلة:مدیریت بهداشت و درمان»تابستان 1399، دوره یازدهم - شماره 2 التصنيف A (Azad University/ISC (12 صفحة - من 71 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:بیمارستانکیفیت خدماتاطلاع درمانیفرآیند شش سیگماکاهش هزینههای
-
12.
كاتب مسؤول : یکتایار، مظفر ؛ مؤلف : خدامرادپور، مژگان ؛ احمدی، سامان ؛
مجلة:مدیریت دانش در ورزش»بهار 1401، دوره اول - شماره 2 التصنيف A (Azad University (11 صفحة - من 37 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیکیفیت خدماتبرند کارفرماسنندجباشگاههای ورزشی
-
13.
مؤلف : صمدزاده، امیرحسین ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمد علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 التصنيف A (Azad University (19 صفحة - من 51 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:رفتار اخلاقیکیفیت خدماتتصویر برندرضایت بیمارانوفاداری بیماران
-
14.
مؤلف : مهدی نژاد، روح ا ؛ قائدمحمدی، حمدجواد ؛
مجلة:پژوهش اجتماعی»بهار 1396 - شماره 34 التصنيف A (Azad University (14 صفحة - من 127 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانبانکداری الکترونیکیبانک ملیرضایت مشتریبانکخدمات بانکداری الکترونیکی