-
71.
مؤلف : میرغفوری، سید حبیب ؛ مکی، فاطمه ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»بهار 1386 - شماره 37 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 40 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانهکیفیت خدماتسروکوآلمدل تحلیل شکافلایب کوآلاطلاعات
-
72.
مؤلف : قادرمرزی، حامد ؛
مجلة:گردشگری شهری»بهار 1397، دوره پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 69 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندیتفرجگاه پیراشهریپارک آبیدر
-
73.
مؤلف : احمدی، علی ؛ خبیری، محمد ؛ نادریان جهرمی، مسعود ؛ علیدوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»بهار 1390 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 65 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مندی تماشاگرانورزشگاه آزادیورزشگاهرضایتکارکنان
-
74.
كاتب مسؤول : مطلبی، داریوش ؛ مؤلف : خانعلی لو، رابعه ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»زمستان 1398 - شماره 99 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 579 إلی 596 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای عمومیکیفیت خدماتلایبکوآلآذربایجان غربیاطلاعات
-
75.
مؤلف : سیدجوادین، سیدرضا ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ رایج، حمزه ؛
مجلة:دانشور رفتار»تیر 1389 - شماره 41 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 103 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترهبری تحولآفرینمدل معادلات ساختاریرفتار شهروندی سازمانیمبادله رهبر پیروآموزش رهبری
-
76.
مؤلف : نجفقلینژاد، اعظم ؛ كاتب مسؤول : حسنزاده، محمد ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»پاییز 1388 - شماره 58 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 148 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیکیفیت خدماتابزار «لیبکوال»کتابخانه مرکزی دانشگاه تربیت مدرس
-
77.
مؤلف : احمدی، سید علی اکبر ؛ خانی، یوسف ؛ هوشیار، آیلار ؛
مجلة:رفاه اجتماعی»تابستان 1392 - شماره 49 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 89 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:ﻫﻮش ﻫﻴﺠﺎﻧﻲآگاهي اجتماعيخودمديريتيكيفيت خدماتمديريت رابطهکارکنان
-
78.
مؤلف : عنایتی نوین فر، علی ؛ یوسفی افراشته، مجید ؛ صیامی، لیلا ؛ جواهری دانشمند، محمد ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»پاییز 1390 - شماره 61 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 135 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیارزیابیدانشجوکیفیت خدماتکیفتکیفیت خدمات آموزشیمدل سروکوالدانشجویان
-
79.
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ باقری، صدیقه ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1395 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 151 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری مشتریتصویر شرکتارزش درکشدههزینه جابجایی
-
80.
مؤلف : نوروزی، یعقوب ؛ درم نثاری، مهدی ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»زمستان 1393 - شماره 79 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 685 إلی 708 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای عمومیکاربرانLibQUALکيفيت خدماتTabrizتحليل شکافتبريزمدلهای ارزيابیلايبکوالشهر تبریزمدل تحلیل شکافکارکنان