-
1.
مؤلف : گرجامی، رضا ؛ جهاندیده تپراقلو، مینا ؛ زارعی، قاسم ؛
مجلة:سیاست نامه علم و فناوری»پاییز 1399 - شماره 32 التصنيف ج (Ministry of Science (13 صفحة - من 77 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:امنیتکیفیت خدماتبانکداری اینترنتیموسسه اعتباری کوثرادراکات مشتری
-
2.
مؤلف : نوری، محمد سیوان ؛ محرم زاده، مهرداد ؛ سلیمانی، مجید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش»زمستان 1397 - شماره 20 التصنيف ج (Ministry of Science (8 صفحة - من 11 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادکیفیت خدماتارزش درک شدهلیگ برتر فوتبال ایراناهداف رفتاری
-
3.
مؤلف : جیرسرایی، علی ؛ علوی، سید حسین ؛ امامی، فرشاد ؛ كاتب مسؤول : دوستی پاشا، مرتضی ؛
مجلة:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»تابستان 1399، سال دهم - شماره 3 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 219 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:استان مازندرانکیفیت خدماتگردشگران ورزشیصنعت هتلینگ سبز
-
4.
مؤلف : باقری، اصغر ؛ امامی، نیره ؛ محمد زاده نصر آبادی، مهناز ؛
مجلة:برنامه ریزی رفاه و توسعه اجتماعی»بهار 1396 - شماره 30 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 1 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدل سروکوالتعاونیهای تولید روستایی
-
5.
مؤلف : مرتضوی، مهدی ؛ شرعی، زهره ؛ مالکی، محمدرضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت دولتی»تابستان 1397 - شماره 34 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 111 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدل سروکوالارگونومی
-
6.
مؤلف : شجاعی، پیام ؛ عفیفیان، فرزانه ؛ اسلاملو، فرزانه ؛
مجلة:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»تابستان 1399، سال پنجاه و چهارم - شماره 2 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 102 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای دانشگاهیکیفیت خدماتمدل سروکوالکتابخانه مرکزی دانشگاه شیرازروش دیمتلکتابخانهاطلاعاتکاربرانکیفیت خدمات کتابخانهمدلکتابداران
-
7.
مؤلف : بای، ناصر ؛ سلیمانی مقدم، رضا ؛ علیدوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش»زمستان 1396 - شماره 16 التصنيف ج (Ministry of Science (10 صفحة - من 55 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیکیفیت خدماتحمایت سازمانیادارات ورزش و جوانان
-
8.
مؤلف : شیخی، رضا ؛ شریفیان، اسماعیل ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 22 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 89 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتفوتبالتماشاگرانعصبانیتخرابکاری
-
9.
مؤلف : قلی پور، نگار ؛ یوسفی، بهرام ؛ امیری، فرزاد ؛ كاتب مسؤول : عیدی، حسین ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»تابستان 1399 - شماره 22 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 101 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتحلیل روابط خاکستریماتریس گروه مشاوران بوستوننیازهای هواداران
-
10.
كاتب مسؤول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛ مؤلف : نعمتی، ولی ؛ صايب نیا، سمیه ؛ عبدالرحیمی، زهرا ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1399 - شماره 24 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 91 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتگردشگری پزشکیروش فازیشکاف کیفیت خدمات