-
1.
كاتب مسؤول : خويینی، فاطمه ؛ مؤلف : اسدزاده، حسن ؛ اریاتبار، لیلی ؛
مجلة:علوم روانشناختی»پاییز (آبان) 1400 - شماره 104 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 1368 إلی 1381 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزانخود نظم جویی تحصیلیهیجان های پیشرفتآموزش متمرکز بر تنظیم هیجان پکران
-
2.
مؤلف : صوفی، سحر ؛ فتحآبادی، جلیل ؛ قنبری، سعید ؛ كاتب مسؤول : شکری، امید ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»پاییز 1398 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 35 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:کمالگراییبهزیستی تحصیلیهیجانهای پیشرفتراهبردهای نظمبخشی شناختی هیجانسبک زندگی تحصیلی سلامتمحور
-
3.
مؤلف : ناطقیان، علی ؛ نجات، حمید ؛ ثمری، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : باقرزاده گلمکانی، زهرا ؛
مجلة:علوم روانشناختی»تابستان (تیر) 1401 - شماره 112 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 840 إلی 851 )
الکلمات المفتاحية:کمالگراییخودکارآمدی اجتماعیاهمالکاری تحصیلیهیجانات پیشرفت
-
4.
مؤلف : صمدیه، هادی ؛ غلامعلی لواسانی، مسعود ؛ خامسان، احمد ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»تابستان 1396، سال هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 17 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیاهداف پیشرفتهیجان های تحصیلیهیجاندانشآموزانعملکردمدلپژوهشاهدافبرازش
-
5.
مؤلف : میرسمیعی، مرضیه ؛ اقایی، اصغر ؛ كاتب مسؤول : آتش پور، حمید ؛
مجلة:علوم روانشناختی»تابستان (مرداد) ، سال ۱۳۹۸ - شماره 77 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 539 إلی 546 )
الکلمات المفتاحية:هیجانهای منفیبهزیستی روانشناختیهیجانهای پیشرفت
-
6.
كاتب مسؤول : Bordbar، Maryam ؛
مجلة:Behavioral Science»Spring 2019, Volume 13 - Number 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 14 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:achievement emotionsAgentic engagementAutonomy-Supportive Faculty