-
1.
مؤلف : نجفی، کبری ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 التصنيف A+ (Azad University (21 صفحة - من 1 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:تجربه مشتریارزیابی مشترینوع اتاق پروواکنشهای هیجانی و رفتاری
-
2.
مؤلف : داداش زاده، عرفان ؛ حمدی، کریم ؛ كاتب مسؤول : مهرانی، هرمز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 التصنيف A+ (Azad University (21 صفحة - من 53 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:کانالهای توزیع همه جانبهاضافه بار اطلاعاتی محصولجذابیت محصولات جایگزینتجربه مشتریحفظ مشتری