-
1.
مؤلف : عباس زاده، محمد ؛ علیزاده اقدم، محمد باقر ؛ کوهی، کمال ؛ بوداقی، علی ؛
مجلة:مطالعات و تحقیقات اجتماعی در ایران»پاییز 1394، دوره چهارم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 431 إلی 454 )
الکلمات المفتاحية:جامعه پذیریمشتری گراییظرفیت انطباق پذیری سازمانیدانش آفرینی سازمانی
-
2.
مؤلف : حاتمی فر، خدیجه ؛ کاکوجویباری، علی اصغر ؛ سرمدی، محمد رضا ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»زمستان 1392 - شماره 70 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 117 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:رضايتمنديمشتري مدارينگرشدانشگاه پيام نورخدمات دانشجويي
-
3.
مؤلف : بای، ناصر ؛ سلیمانی مقدم، رضا ؛ مقصودلو، سعیده ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 32 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 439 إلی 452 )
الکلمات المفتاحية:مشتری مداریاستان گلستانحمایت سازمانیآموزش کارکنانارائه پاداشکارکنانمشتری مداری کارکنانکارکنان ادارات ورزش و جوانانتوانمندسازی کارکنانسازمان
-
4.
مؤلف : اسلامی، یحیی ؛ جلالی، سیدحسن ؛ حسینی، سیدفرهاد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1391، دوره شانزدهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 53 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیمشتری مداریرفتار شهروندی سازمانیرهبری خدمتگذار