-
1.
كاتب مسؤول : معصوم، محمد ؛ مؤلف : رفتاری، سلمان ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1399 - شماره 24 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 31 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریعشق به برندگیمیفیکیشن
-
2.
مؤلف : طهماسبی روشن، ندا ؛ میر فخرالدینی، سید حیدر ؛ میر غفوری، سید حبیب الله ؛ كاتب مسؤول : مروتی شریف آبادی، علی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1398، شماره 98 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 7 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانوفاداری مشتریانعملکردپایداریتبلیغاتدهان به دهانمدیریت زنجیره تامین پایدار
-
3.
مؤلف : احمدی سعید، سیده فرناز ؛ هوشیار، وجیهه ؛
مجلة:مدیریت فردا»بهار 1402 - شماره 74 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 115 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانازدحام ادراک شدهصلاحیت وظیفه کارکنانصلاحیت تعامل کارکناندرخواست از کارکنان
-
4.
مؤلف : حاصلی، داود ؛ تقیپور، اکرم ؛ اکبرنژاد، رضا ؛ كاتب مسؤول : اسمعیلی گیوی، محمدرضا ؛
مجلة:تعامل انسان و اطلاعات»زمستان 1399- شماره 28 التصنيف ج (Ministry of Science (15 صفحة - من 59 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای عمومیسروکوآلرضایت مشتریمدل کانوتاثیر عملکرد نامتقارن
-
5.
مؤلف : مسعودی، حمید رضا ؛ برزگر لیایی، زهرا ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1399 - شماره 65 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 103 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانخدمات اصلی ارائه شدهخدمات ارتباطی ارائه شدهمقاصد رفتاری مشتریان
-
6.
مؤلف : Saadati، Hossein ؛ Afsharirad، Majid ؛
مجلة:International Journal of Business and Development Studies»December 2023, Volume 15 - Number 2 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 155 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:AHPcustomer satisfactionInternet Bankingretail bankingdigital banking