-
1.
مؤلف : رمضانی قطب آبادی، علی ؛ فرهادی، پیام ؛ پران، محمد مرتضی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1399- شماره 102 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 25 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریتبلیغات شفاهیشخصیت برندتمایل به خرید
-
2.
كاتب مسؤول : نصر اصفهانی، داود ؛ مؤلف : سلطان حسینی، محمد ؛ شمس، هنگامه ؛ رهبری، سمیه ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهار 1401 - شماره 56 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 285 إلی 307 )
الکلمات المفتاحية:آگاهیبرندقصد خریدمسکاتیادآوری برندکالاهای ورزشی