-
1.
مؤلف : سیدپور، سید مصطفی ؛ نصر اصفهانی، دکتر علی ؛ كاتب مسؤول : صفری، علی ؛
مجلة:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»زمستان 1399 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 89 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:غرور سازمانیپیامدهاپیشایندهاشرکت ملی نفت ایران.ســازمانکارکنان
-
2.
مؤلف : اکرانی، سید مهدی ؛ مرتضوی، سعید ؛ اسلامی، قاسم ؛ كاتب مسؤول : شیرازی، علی ؛
مجلة:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»پاییز 1401 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 21 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:افتخار سازمانیمضمونهای فردیمضمونهای سازمانی
-
3.
بررسی تاثیر برند کارفرما بر فرهنگ برند با نقش واسط افتخار سازمانی درسازمان تامین اجتماعی استان همدان
مؤلف : اصغری صارم، علی ؛ سعیدی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : خدادادی، معصومه ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1398 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (46 صفحة - من 130 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:همدانسازمان تامین اجتماعیبرند کارفرماافتخار سازمانیفرهنگ برندبرنـدبرنــدسـازمانســازمان