-
1.
مؤلف : ساعدی، عبداله ؛ موسوی، سید نجم الدین ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1396، دوره بیست و یکم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 217 إلی 241 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدسطح درگیری ذهنیپایگاه های قدرت اجتماعی برند
-
2.
مؤلف : شبیری، ابراهیم ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ كاتب مسؤول : خواجه، مصطفی ؛
مجلة:مطالعات فقه اقتصادی»تابستان 1402، دوره پنجم - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science (17 صفحة - من 70 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدرسانه های اجتماعیارتباطات بازاریابی نوین
-
3.
كاتب مسؤول : درینی، ولی محمد ؛ مؤلف : نامدار جویمی، احسان ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1398 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 25 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه نمادینرفتار قبل از خریدرفتار حین خریدرفتار بعد از خریدلوازم و تجهیزات ورزشی
-
4.
مؤلف : سپهریان، امیرحسین ؛ کشتی دار، محمد ؛ كاتب مسؤول : عظیم زاده، سید مرتضی ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1399 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 53 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات ورزشیصحهگذارورزشکاران مشهورصحهگذاری ورزشیرفتار خرید
-
5.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : قاسمی، مائده ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1401 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 133 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیدرگیری شناختیرفتار خریدکیفیت محتواتعامل با برندتعاملاطلاعاتقصد خریدمصرفکنندهشبکۀ اجتماعی اینستاگرام
-
6.
مؤلف : شهریاری، مهری ؛ زارعی، عظیم ؛ کاشی، احسان ؛ كاتب مسؤول : فیض، داود ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 69 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:جنسیترفتار خریدبازاریابی عصبپایهالگوی حرکتی مشتریانخرید فروشگاهیفروشگاهمشتریمشتریانرفتارحرکتزنانروش