-
1.
كاتب مسؤول : اسلامی، شیدا ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»فروردین و اردیبهشت 1401 - شماره 167 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 25 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:رفتاریدرمان شناختیخودتعیین گریاختلال طیف اتیسم
-
2.
مؤلف : همتی، ایوب ؛ احمدی، وحید ؛ كاتب مسؤول : مامی، شهرام ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»فروردین و اردیبهشت 1401 - شماره 167 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 35 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییاختلال خواندنمهارت خواندنمهارت های حرکتی ظریف
-
3.
مؤلف : اسکندری، سجاد ؛ امیری، حسن ؛ حسینی، سعیده السادات ؛ كاتب مسؤول : کاکابرایی، کیوان ؛
مجلة:توانمند سازی کودکان استثنایی»پاییز 1398، دوره دهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 45 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:ناتوانی های یادگیریمهارت های خواندنروش آموزش دیویسبرنامه ریزی و سازماندهی
-
4.
مؤلف : مرادی، مرضیه ؛ ارجمندنیا، علی اکبر ؛ درتاج، فریبرز ؛ حکیم زاده، رضوان ؛ كاتب مسؤول : افروز، غلامعلی ؛
مجلة:علوم روانشناختی»زمستان (اسفند) ، سال ۱۳۹۹ - شماره 96 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 1581 إلی 1591 )
الکلمات المفتاحية:آموزش متون خواندن کاربردیتوانش خواندن و نشانگان داون
-
5.
مؤلف : علیپور صنوبری، علی ؛ ارجمند نیا، علی اکبر ؛ حسن زاده، سعید ؛ كاتب مسؤول : علیزاده، حمید ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»زمستان 1398 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:اختلال خواندنمهارتهای خواندنآموزش خانوادهمحور
-
6.
كاتب مسؤول : اسلامی، شیدا ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»فروردین و اردیبهشت 1401 - شماره 167 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 25 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:رفتاریدرمان شناختیخودتعیین گریاختلال طیف اتیسممش لاکت روان شناختی
-
7.
كاتب مسؤول : ایزان، دکتر محسن ؛ مؤلف : احمدی علی آبادی، افسانه ؛
مجلة:کودکان استثنایی»بهار 1402 - شماره 87 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 47 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانیعزت نفسمهارت خواندنانگیزش تحصیلیآموزش انفرادی
-
8.
مؤلف : همتی، ایوب ؛ احمدی، وحید ؛ كاتب مسؤول : مامی، شهرام ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»فروردین و اردیبهشت 1401 - شماره 167 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 35 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییاختلال خواندنمهارت خواندنمهارت های حرکتی ظریف