-
1.
مؤلف : الماسی، سعید ؛ لیاقت، ریتا ؛ حسینی، مرتضی ؛
مجلة:روان سنجی»تابستان 1400 - شماره 37 التصنيف C (Azad University (14 صفحة - من 7 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:پرخاشگریاعتباررواییویژگی های روان سنجیآزمون اعتیاد به اینترنت یانگ
-
2.
مؤلف : شمس راوندی، حمیدرضا ؛ شریفی، حسن پاشا ؛ گنجی، حمزه ؛
مجلة:روان سنجی»زمستان 1400 شماره 39 التصنيف C (Azad University (9 صفحة - من 7 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:پایاییرواییفرسودگی شغلیداوران
-
3.
مؤلف : یکتا، محمّدرضا ؛ برزگر، مجید ؛ كاتب مسؤول : نظری، فاطمه زهرا ؛
مجلة:روان سنجی»زمستان 1401 - شماره 43 التصنيف C (Azad University (10 صفحة - من 27 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:اعتباررواییکیفیت زندگیدانشآموزان دوره دوم ابتدایی
-
4.
كاتب مسؤول : محبی، سمیه ؛ مؤلف : خدایی، علی ؛
مجلة:روان سنجی»بهار 1400 - شماره 36 التصنيف C (Azad University (21 صفحة - من 37 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:پایاییAرواییتحلیل عاملی تاییدیفهرست پنج عامل بزرگ
-
5.
كاتب مسؤول : ناصری، زهرا ؛ مؤلف : شاطریان محمدی، فاطمه ؛
مجلة:روان سنجی»زمستان 1401 - شماره 43 التصنيف C (Azad University (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:اعتبارتحلیل عاملیرواییویژگیهای روانسنجیمقیاس سخترویی مرتبط با مدرسه مقدمه
-
6.
New Strategic View on Brand: The Effect of Congruity, Reliability and Attachment on Customer Loyalty
مؤلف : Khansabbakh، Mojtaba ؛ Bakhshayesh، Reihane Sadat ؛ كاتب مسؤول : Nayebzadeh، Shahnaz ؛
مجلة:Industrial Strategic Management»Winter and Spring 2018, Volume 3 - Number 1 التصنيف C (Azad University (17 صفحة - من 78 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:reliabilityBrand awarenessBrand experienceattachmentbrand loyaltyCongruity