-
1.
مؤلف : ملک محمودی، وحید ؛ زهره وندیان، کریم ؛ كاتب مسؤول : مندعلی زاده، زینب ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1400 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 29 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:پیشگامیباشگاه ورزشیعملکرد نوآوریساختار نوآوریقابلیت نوآوری.
-
2.
مؤلف : حیدری، محمد جواد ؛ نادری نسب، مهدی ؛ كاتب مسؤول : صفاری، لیلا ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1402 - شماره 54 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 143 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:فوتبالشبکه اجتماعیباشگاه ورزشیکانون هواداران
-
3.
مؤلف : ذالنوری، مهیار ؛ كاتب مسؤول : موسوی راد، سیده طاهره ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1398 - شماره 56 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 227 إلی 243 )
الکلمات المفتاحية:نگرش مشتریباشگاههای ورزشیگرایش مشتریگرایش رقبامحیط بازار
-
4.
مؤلف : سواری نیکو، پروانه ؛ كاتب مسؤول : آصفی، احمدعلی ؛
مجلة:پژوهش در ورزش تربیتی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 121 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای شناختیباشگاه ورزشیکارکردهای تنظیمیکارکردهای هنجارینهادینه کردن اخلاق
-
5.
كاتب مسؤول : شیروانی، طهماسب ؛ مؤلف : زهره وندیان، کریم ؛
مجلة:مدیریت منابع انسانی در ورزش»بهار و تابستان 1400 - شماره 16 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 361 إلی 377 )
الکلمات المفتاحية:مربیگریحداقل مربعات جزئیباشگاه ورزشی
-
6.
كاتب مسؤول : براخاص، حسین ؛ مؤلف : همتی نژاد، مهرعلی ؛ بنار، نوشین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1399- شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 79 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی تمایزعملکرد کسب وکارمدیریت دانش مشتریباشگاه ورزشیبازاریابی صدای مشتری
-
7.
كاتب مسؤول : کرمانی، مهدی ؛ مؤلف : اصغرپور ماسوله، احمدرضا ؛ خلق ذکرآباد، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش در ورزش تربیتی»بهار 1399 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 63 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:زیباییزنانسلامتورزشباشگاه ورزشی
-
8.
مؤلف : محمودی، محسن ؛ آقائی، نجف ؛ نیکروان، محمد ؛ كاتب مسؤول : فروغی پور، حمید ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»تابستان 1400 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 189 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبازارگراییوفاداریمشتریان و باشگاه ورزشیوفاداری مشتریبازاروفاداری مشتریان