-
1.
مؤلف : نعیم ابادی، نازنین ؛ كاتب مسؤول : جوان، فرهاد ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه محیط شهری»پاییز 1400 - شماره 3 التصنيف C (Azad University (13 صفحة - من 4 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:گیلانگردشگریسیاست گذاریمحیط های شهری
-
2.
مؤلف : رستمی، علی ؛ اسلامبولچی، علیرضا ؛ ربیعی مندجین، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : ایدی، محمد ؛
مجلة:تحقیقات مدیریت آموزشی»بهار 1400- شماره 47 التصنيف C (Azad University (36 صفحة - من 165 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریزیارتگردشگرانگردشگری مذهبیمرز بین المللی مهران
-
3.
كاتب مسؤول : شکری، ونوشه ؛
مجلة:پیام باستان شناس»پاییز و زمستان 1401 - شماره 27 التصنيف C (Azad University (23 صفحة - من 115 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:حفاظت و مرمتمدیریتگردشگریسایت موزهمحوطه باستان شناسی
-
4.
كاتب مسؤول : ذاکریان، ملیحه ؛ مؤلف : رئیسی، شه بخش ؛ آبخشت، صفورا ؛ فیروزی راد، سیما ؛ پوریان، افسانه ؛
مجلة:آینده پژوهی شهری»پاییز 1400 - شماره 2 التصنيف C (Azad University (15 صفحة - من 35 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریویروس کروناتخریب خلاقشهر چابهارشهر
-
5.
كاتب مسؤول : Soroush، Fahimeh ؛ مؤلف : Saeedi Mofrad، Sanaz ؛
مجلة:Creative City Design»Winter 2019, Volume 2 - Number 1 التصنيف C (Azad University (11 صفحة - من 40 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:TourismUrban RegenerationHistorical DistrictNoghan neighborhood
-
6.
مؤلف : Najafi Assadollahi، Farshad ؛
مجلة:Tourism and Hospitality Research»Spring 2021, Volume 8 - Number 3 التصنيف C (Azad University (24 صفحة - من 17 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:TourismUrban lifestyletendency to selfish individualismcapacity building.
-
7.
مؤلف : Karkehabadi، Zainab ؛ Shamsi، Khezer ؛
مجلة:Tourism and Hospitality Research»Summer 2017, Volume 5 - Number 2 التصنيف C (Azad University (23 صفحة - من 75 إلی 97 )
-
8.
مؤلف : Rahmani، Mohammad ؛
مجلة:Tourism and Hospitality Research»Summer 2017, Volume 5 - Number 2 التصنيف C (Azad University (15 صفحة - من 33 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:TourismSWOTQSPMWarIlam Operational Region
-
9.
مؤلف : Mohagheghi، Gabriel ؛
مجلة:Tourism and Hospitality Research»Spring 2021, Volume 8 - Number 3 التصنيف C (Azad University (13 صفحة - من 41 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:Tourismtourism marketingPolicy MakingCorbin-Strauss