-
1.
مؤلف : بافندکار، انوشیروان ؛ کاظمی، فضل اله ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1396 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 173 إلی 189 )
الکلمات المفتاحية:برندسازی شهریبرند شهریبازاریابی شهری
-
2.
كاتب مسؤول : ربانی، رومینا ؛ مؤلف : جلالی، سید مهدی ؛ مهرمنش، حسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1399 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 171 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:راهبردصنعت گردشگریبرندسازیبرند شهری
-
3.
كاتب مسؤول : بلیلان اصل، لیدا ؛
مجلة:مطالعات ساختار و کارکرد شهری»زمستان 1402 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 256 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازی ساختاری تفسیریبرند شهریبرندسازیشهر سهندرقابت -پذیری
-
4.
كاتب مسؤول : زرین جوی الوار، سهیلا ؛ مؤلف : راز، شاهین ؛ هادیزاده، قاسم ؛
مجلة:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»پاییز 1400، سال یازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 581 إلی 591 )
الکلمات المفتاحية:گردشگرانمعادلات ساختاری تفسیریبرندشهری
-
5.
مؤلف : شیرمحمدی، یزدان ؛ نصیری، اسماعیل ؛ شهرستانی، مهران ؛
مجلة:پژوهش های جغرافیای انسانی»بهار 1403، دوره پنجاه و ششم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 63 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریمقصدبرندقصد بازدید و توصیهجغرافیایی انسانی