Abstract:
این مقاله تاثیر اینترنت بر سازمان های رسانه ای را در بخش رسانه از جنبه نظریه های استراتژی و سازمان بررسی می کند.با گسترش تمرکزاینترنت ،اینترنت بستری است ، که به طور خاص پدیده بین ارتباطی از مدل های استراتژی، ساختار،فرایندها و تجارت است .همانگونه که اینترنت زمینه ای را پوشش میدهد،که همزمان خیلی گسترده و خیلی خرد است ؛ اینترنت باعث تغییرات اساسی بر زنجیره ارزشی سازمان های رسانه ای میشود و سازمان های رسانه ای را درگیر در دسته ای از تغییرات در استراتژی ،ساختار و مدل های تجاریشان میکند و میتوانند به عنوان محرکی ضمنی برای تغییرات و استراتژیها باشند. لذا این مقاله ، پیشرفت های کلی گسترده ای که اینترنت در همه بخش های رسانه ایجاد می کند را بررسی کرده و متذکر می شود که اینترنت ، همه سازمان های رسانه ای ارتباط جمعی را در این بخش ها،با درجات متفاوت تحت تاثیر قرار می دهد.
Machine summary:
"استراتژی های بین رسانه ای پیشرفت اینترنت و پذیرش آن به وسیله سازمان های رسانه ای ارتباط جمعی به عنوان معناهای جدید رسانه ای به هدف نائل شدن مخاطبان را معنی می دهد، تعداد شرکت های زیادی را هدایت میکند تا اطمینان دهد که مزایای همکاری کننده در بین فعالیت های بین رسانه ای تولید خواهد شد یعنی مفهوم برجسته در بین خط مشی های مختلف تا جایی که ممکن است جز دارایی او محسوب می شود، اما به طور خاص در شرایط آفلاین وآنلاین قرار دارد.
امکان فنی جدید قالب های رسانه ای متفاوتی را ازمنبع داده های تنها تولیـد میکند و استفاده از زیربنایی مشترک را برای توزیع محتوا در بـین کانـال هـای متفاوت افزایش می دهد،که از یک طرف فعالیت های ادغام و فراگیری را منشعب کرده و اما از طرف دیگر منجر به روند همه جایی برای ساختار اشتراکی برای همه انواع می شود،که شامل مشارکت بین المللی است .
یک لیست اینترنتی همچنین دستیابی به ائتلافی از سرمایه کم ارزش را فراهم میکند،که جریان فراگیری را تولید میکند ، تا با شرکت های اینترنتی توسعه طلبانه ای رقابت کند(٢١١١,Deutsche Bank) و به سازمان های دیرپا شانسی را می - دهد تا فراگیری را ایجادکنند بدون آنکه درآمدهای سهام ها را کاهش دهد، دارایی خالص اینترنت همچنین اهمیت داشت همانگونه که بدین معنی بود که مدیریت کلیدی و استعداد فناوری را جذب کرده و پاداش دهد، یک ملاحظه با اهمیت از جنبه استعداد از شرکت های اقتصادی قدیمی تا جدید تغییر میکند."