Abstract:
با توجه به ویژگی های رسانه ها و ساختارهای بازار تا پیش از آن زمان که پلتفرم های
چندرسانه ای تعاملی از راه برسند، موفقیت تولیدات و خدمات رسانه ای تا حد زیادی
متکی به قابلیت اعتماد برند آن ها و شهرت خوبشان بود. تحقیقات مدیریت یا بازاریابی،
مدیریت رسانه و اقتصاد بخش گسترده ای از ادبیات را پوشش نمی دهند. یکی از حوزه هایی
که از آن بیشتر غفلت شده، وضعیت تعامل
B2B در کسب وکار الکترونیک است. با استفاده
از رسانه ها، تحقیقات مدیریت و بازاریابی، به عنوان یک موردخاص برای مسئله برندسازی
مجموعه ای در محیط های بازار چندلایه که به شدت ناپایدار هستند و ذی نفعان متفاوتی
دارند، به طور یکسان تحت تاثیر قرار گرفته اند. ازاین رو، این مقاله، در جست وجوی ویژگی ها
و خصیصه های مدیریت برند رسانه ها و سازمان در مقایسه با وضعیت ارائه شده در ادبیات
برندسازی است. براین اساس، بحث این مقاله درخصوص مفاهیمی درمورد هر دو موضوع
مدیریت رسانه و تحقیقات اقتصادی است.
In today’s competitive world، countries are striving to promote their national authority in cultural، political and economic aspects. The Promotion Regulation of faculty members of universities and science research centers can also play a significant role in the development of the country، with a continuous evaluation of the scientific community in order to improve their quality. The purpose of this study is to criticize the Promotion Regulation in order to provide pathologic recommendations in the form of a proposal. The present study is intended for practical purposes and has been carried out through the study of related texts and review of existing regulations in this field. In this study، along with a review of the promotion plan، its challenges have been fully described and solutions are suggested to improve them. After reviewing and studying، it was found that there are contradictions between the approved regulations and the strategy and policies of universities، and as a result of this contradiction، there is not a uniformity in the implementation of the rules among universities and educational and research institutes. The implementation of the Promotion Regulation is sometimes carried out in different ways under the influence of various tastes and policies of universities and individuals.
Machine summary:
جـدول ١ وظايـف برندهاي رسـانه اي بـراي سـازمان هاي رسـانه اي ، تبليغ کنندگان و مخاطبـان ]براسـاس پژوهش هاي آکـر و ميـدر٦٣، (١٩٩٢: ٣١-٣٧)، باوئـد (٢٠١٠: ٤٨- ٥٢)، گيـزر (٢٠٠٥: ١٠)، سـيگرت (٢٠٠١: ١٢١) و تـراپ ٦٤ (٢٠١١: ٣١٢) سازمان رسانه اي تبليغ کنندگان مخاطبان شناسايي و به رسميت شناختن منشأ شناسايي و حمايت / مفهوم بازاريابي خدمات و توليدات اصالت قابل اطمينان شناخته شده و امتحان پس داده افزايش آگاهي و ايجاد گرايش هنگام انتخاب خدترماجتحوا تت لسيادزايت برشاري ت هدف دارتببولديغنيپيام هاي بين محصولات جايگزين 31580 ايجاد وفاداري به برند کاهش باازسارتيفاابديه اخوابدزارهاي گرايش براي استفاده از رسانه دامنۀ وسيع براي تنظيم فرصت براي همکاري اثبات اعتماد و اعتبار به وسيلۀ قيمت ارتباطي شهرت و امتياز برند بهبود موقعيت در مذاکره با خرده فروشان کاهش ريسک عدم خريد ارزش افزودة احساسي و استفاده از اهرم برند براي توسعۀ راه هاي معرفي خود توسعه کار ازطريق تصوير و پرستيژ برند مزيت رقابتي بهبود فروش و سود بالقوه آيين ها و اسطوره ها٦٥ ايجاد مانع ورود براي رقبا ابراز عضويت در گروه پايداري سود بلندمدت هويت سازي براي شرکت و ارائۀ نوعي وجهه به آن به دست آوردن محتوا، کارکنان و راه هاي تأمين مالي خوب يک برند رسانه اي قوي مي تواند به عنوان يک معرف روشن عمل کند که به سازمان رسانه اي وجهۀ قابل تشخيص مي بخشد (فستر٦٦، ٢٠١١: ص ١٠-١١) و در اغلب موارد شامل انسان سازي ازطريق پويانمايي يا شخصي سازي است که باعث ايجاد نوعي مشارکت بين مشتري و برند مي شود (فورنير٦٧، ١٩٩٨).
Uggla Nijssen &Douglas, Craig .
), Handbuch Unterhaltungsproduktion, Media Branding from an Organizational and Management-Centered Perspective 77, Beschaffung und Produktion von Fernsehunterhaltung (1st ed.