Abstract:
درنتیجه جهانی شدن، فناوری و روی های جدید استفاده از رسان فضای رسانه ای بنحو معناداری تغییریافت است. ازاینرو محققان روزنامه نگاری و ارتباطا جمعی خواستار تغییر و تجدیدنظر در وضعیت تحصیلا تکمیلی در این زمین اند. هدف از این مقال بررسی نحوه وموزش مدیریت رسان درسازمانهای متفاوت و نحوه مواجه مربیان با این زمینه میان رشته ای، بین المللی و پویا است. درپیمایشی آنلاین، ما از مربیان چهارده کشور متفاوت از سراسر اروپا در مورد موضوعات کلیدی مورد بحث در تدریس، وموزشهای کاربردی و چالشهای اساسی ملموس، پرسش کردیم
The media sphere has changed significantly as a result of globalization,technology, and new habits of media use. Scholars in journalism and masscommunication thus call on a transformation and reinvention of highereducation in the field. The purpose of this article is to investigate how mediamanagement is taught across different institutions, and how educators copewith this interdisciplinary, international, and dynamic field. In an onlinesurvey, we asked educators from fourteen different countries across Europeabout the key themes addressed in teaching, the pedagogies applied, and thefundamental challenges they perceive.
Machine summary:
هدف از اين مقاله بررسي نحوه آموزش مديريت رسانه در سازمان هاي متفاوت و نحوه مواجه مربيان با اين زمينه ميان رشته اي ، بين المللي و پويا است .
Conglomerate سراسر جهان رشته هايي خاص را پيشنهاد مي دهند يا موضوعات اقتصادي را در برنامه هاي درسي موجود رسانه درمي آميزند؛ اما مواجه مربيان با تغييرات حال حاضر صنعت رسانه که در همه حوزه ها به وقوع پيوسته -همچون فناوري، فلسفه مديريت ، تنظيمات اتاق خبر، توليد درآمد، کارايي مديريتي و الگوهاي مالکيت - چگونه است ؟ مدرسان مديريت رسانه -در عصر همگرايي ديجيتال و باز مهندسي صنعت رسانه - چگونه بر کالبد يادگيري جاني -تازه - مي دمند و چگونه روش هاي آموزش يادگيري فعال همچون يادگيري گروهي و يادگيري مسئله محور را در هم مي آميزند؟ هدف از اين مقاله بررسي وضعيت حال حاضر آموزش مديريت رسانه و بحث در مورد موضوعات کليدي -مطرح شده در دوره ها، آموزش هاي کاربردي يادگيري ، چالش هاي ملموس و روندهاي آتي- آموزش مديريت رسانه در سطوح عالي است .
موضوعات اصلي و فنون آموزشي مفروضات - ميان رشته اي بودن ، بين المللي بودن و پويايي- در مورد مديريت رسانه نيازمند آگاهي از وضعيت حال حاضر آموزش مديريت رسانه است .
Handbook of Media Management and Economics اما در حال حاضر کدام يک از اين موضوعات در آموزش مديريت رسانه جاي دارند و چه مقدار از آن در فهرست شخصي مربيان هست ؟ روش هاي آموزش ؛ در نظر هوگ ١، بريکلي ٢ و کاولي ٣ سه منبع نيازمند آموزش ارتباطات جمعي عبارت اند از: ١.