Machine summary:
"زبانآموزی با بازیهای هدفمند(2) دکتر جلال سخنور در شماره قبل پس از بیان مقدمهای بر بازیها و روش استفاده از آنها در آموزش زبان انگلیسیبه دانشآموزان ایرانی،دو مرحله از یک بازی را با هدف تأکید بر واژگان و ساختار زبانانگلیسی ملاحظه فرمودید و اینکه سه مرحله دیگر آن: (به تصویر صفحه مراجعه شود)بازی-دبیر فرامینی میدهد بیآنکه با حرکات خود آنها را مجسم کند.
اگر این بازی با ایجاد رقابتبین دو گروه یا چند تیم از دانشآموزان یک کلاس اجرا شود،بازیکنانی که حرکات را درست انجام دهند برای گروه یا تیم خود یکامتیاز کسب میکنند.
***(به تصویر صفحه مراجعه شود)بازی-هر کدام از دانشآموزان صفحه کاغذی را به سه ستون تقسیممیکنند و از چپ به راست این عناوین را بالای ستونها مینویسند `Animals',`Clothes',`Things in the Classroom' اگردانشآموزان هنوز خواندن و نوشتن انگلیسی نمیدانند باید برای اینمنظور علائمی رسم کنند و یا عناوین را بفارسی بنویسند.
شاگردان بازاء هر اسم در ستون مربوطه یک علامت(تیک)میزنند،بدین ترتیب: (به تصویر صفحه مراجعه شود)دبیر خود نیز ابتکار را انجام میدهد."