Journal (Article count) |
---|
Journal چشم انداز مدیریت بازرگانی 2 |
Category (Article count) |
---|
مدیریت 2 |
Language (Article count) |
---|
Persian 2 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 2 |
-
1.
Writer : قربانی، محمد جواد ؛ شهانی، بهنام ؛ موسوی، سجاد ؛ انواری رستمی، علی اصغر ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1389، دوره جدید - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 27 to 40 )
-
2.
Writer : رسولی، رضا ؛ شهانی، بهنام ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1388 - شماره 33 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 67 to 84 )
Keywords:رهبریرضایتمندیپیرومبادله رهبرشعب تامین اجتماعیCostumers’s satisfaction from the companyAmerican customer satisfaction modelElectronic Customer Relationship Management