زارعی، عظیم اله/ 2 Article
Category (Article count) |
---|
مدیریت 7 |
علوم اجتماعی 2 |
علوم تربیتی 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 10 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 6 |
Science-Research 2 |
ج 1 |
الف 1 |
-
1.
Corresponding Author : زارعی، عظیم اله ؛ Writer : طاهری، غزاله ؛
Journal:مدیریت برند»بهار 1398 - شماره 17 ، ب (Ministry of Science/ISC (48 page(s) - From 17 to 64 )
Keywords:حمایتارزش تبلیغات شبکههای اجتماعیتعلق به جامعه برندکیفیت ارتباط برندBrand community belongingbrand communication qualitybrand value coValue of Social Networks Advertising.social supportcreationبرنـدبـهبرنــدتبلیغاتبـابــه
-
2.
Writer : زارعی، عظیم اله ؛ فیض، داود ؛ اکبرزاده پاشا، مریم ؛
Journal:مدیریت برند»زمستان 1396 - شماره 12 ، ب (Ministry of Science/ISC (34 page(s) - From 85 to 118 )
Keywords:سازگاریبرندتحلیل تماتیکمحرکهای معنادارچابکی برندهــاهـابــابـابــهبـه