Journal (Article count) |
---|
Journal مطالعات مدیریت و کار آفرینی 2 |
Journal علوم مدیریت ایران 1 |
Journal پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری 1 |
Journal اقتصاد کاربردی 1 |
Journal چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
Category (Article count) |
---|
مدیریت 4 |
حسابداری 1 |
اقتصاد 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 6 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 1 |
-
1.
Writer : یعقوبی زاده، حسین ؛ منوریان، عباس ؛ رضوانی، حمیدرضا ؛ رحیمی، علی ؛
Journal:اقتصاد کاربردی»بهار 1400- شماره 36 Ranking B (Azad University (16 page(s) - From 53 to 68 )
Keywords:ارزیابی عملکردفرآیند تحلیلی سلسله مراتبیمعیارمدل کارت امتیازی متوازن
-
2.
Writer : دریان، رضا ؛ رضوانی، حمیدرضا ؛
Journal:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1397، دوره جدید - شماره 23 (16 page(s) - From 95 to 110 )
Keywords:تمایلات رفتاریمشارکت مشتریفناوری هوشمندتجربه مشتریانمشتریبانکمشتریاناطلاعاتبانک ملی
-
3.
Writer : رضوانی، حمیدرضا ؛ منوریان، عباس ؛ هاشمی، میترا ؛
Journal:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1397، دوره چهارم - شماره ۲ (14 page(s) - From 33 to 46 )
Keywords:مسئولیت اجتماعیعملکرد سازمانیتوانمند سازی روان شناختیpsychological empowermentSocial Responsibilityorganizational performance
-
4.
Writer : رضوانی، حمیدرضا ؛ منوریان، عباس ؛ هاشمی، میترا ؛
Journal:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1397، دوره چهارم - شماره 1/1 (15 page(s) - From 120 to 134 )
Keywords:توانمندسازی روانشناختیکارآفرینی درونسازمانیکارکنان کمیته امدادemployees of Imam Khomeini Aid CommitteeEntrepreneurshippsychological empowerment
-
5.
Writer : رضوانی، حمیدرضا ؛ روحانی، امیررضا ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره جدید - شماره 22 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 179 to 200 )
Keywords:گونهشناسینقاط مرجع راهبردیراهبرد محصولکسبوکارهای الکترونیکی کوچک و متوسط
-
6.
Writer : اعرابی، سیدمحمد ؛ رضوانی، حمیدرضا ؛
Journal:علوم مدیریت ایران»بهار 1386 - شماره 5 ISC (14 page(s) - From 71 to 84 )
Keywords:استراتژی بازاریابینقاط مرجع استراتژیکهماهنگی استراتژیکاستراتژی سطح کسبوکارچرخه حیات محصولstrategic refrence points (SRP's)Performancebusiness strategyproduct life cycleStrategic FitMarketing Strategy