-
1.
Writer : تکه ئی، عبدالقادر ؛ صادق، علی ؛ قائمی، فرشید ؛
Journal:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1396، دوره جدید - شماره 8 (16 page(s) - From 193 to 208 )
Keywords:رضایتاعتمادوفاداریارزش ویژه برندکیفیت خدمات الکترونیکی
Writer : تکه ئی، عبدالقادر ؛ صادق، علی ؛ قائمی، فرشید ؛
Journal:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1396، دوره جدید - شماره 8 (16 page(s) - From 193 to 208 )
Keywords:رضایتاعتمادوفاداریارزش ویژه برندکیفیت خدمات الکترونیکی