Journal (Article count) |
---|
Conference همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |
Journal مدیریت نوآوری 1 |
Journal اخلاق در علوم و فناوری 1 |
Journal پژوهشنامه بازرگانی 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 4 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 3 |
-
1.
Writer : ممتاز، حسین ؛ هاشم زاده، غلامرضا ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ فتحی هفشجانی، کیامرث ؛
Journal:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1400 - شماره 100 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 199 to 228 )
Keywords:جمع سپاری در سازمانهای بازرگانیقوانینفراکتالروشهای ماتریسارزیابی(AMM)Crowdsourcing in Business OrganizationsFractal RulesEvaluation Matrix Methods (AMM)
-
2.
Corresponding Author : ممتاز، حسین ؛ Writer : هاشم زاده، غلامرضا ؛ مشبکی، اصغر ؛ فتحی هفشجانی، کیامرث ؛
Journal:مدیریت نوآوری»تابستان 1399 - شماره 32 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (31 page(s) - From 95 to 125 )
Keywords:فراکتالجمعسپاریمدلجمعسپاریفراکتالیماتریسارزیابیاثراتسریعFFLMروشPoSetsFractal CrowdSourcing(FCS)PosetsFFLMcrowdsourcingRIAMFractal
-
3.
Writer : ممتاز، حسین ؛ مشبکی اصفهانی، دکتر اصغر ؛ فتحی هفشجانی، دکتر کیامرث ؛ Corresponding Author : هاشم زاده خوراسگانی، دکتر غلامرضا ؛
Journal:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1399، سال پانزدهم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (8 page(s) - From 30 to 37 )
Keywords:ماتریس ارزیابی اثرات سریعالزامات اخلاقی جمع سپاریجمع سپاری فراکتالیمدل چهار سطحی کانونیEthical requirements CrowdsourcingFractal crowdsourcing (FCS)Rapid Impact Assessment Matrix (RIAM)Focal Four-Level Model (FFLM).
-
4.
Writer : چراغعلی، محمد حسن ؛ ممتاز، حسین ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (13 page(s) - From 855 to 867 )
Keywords:سبک تصمیم گیری خرید قیمت تبلیغاتنام و برند تجاری خرده فروشیتکنیک مدلسازی ساختاری تفسیریISMآمیخته بازاریابیمحصولتصمیم گیری چند شاخصه MADMDecisionmaking style name and brand marketing mix (Product price promotion retail) Multiple Attribute Decision Making (MADM) techniques Interpretive Structural Modeling (ISM)