Journal (Article count) |
---|
Journal توسعه آموزش جندی شاپور اهواز 2 |
Journal School administration 1 |
Journal تدریس پژوهی 1 |
Journal پژوهشنامه تربیتی 1 |
Category (Article count) |
---|
میان رشته ای 3 |
علوم تربیتی 1 |
مدیریت 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 5 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 2 |
-
1.
Writer : سالاری، یحیی ؛ لایی، سوسن ؛ موسوی، فرانک ؛ Corresponding Author : اسلام پناه، مریم ؛
Journal:تدریس پژوهی»زمستان 1402 - شماره 34 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 145 to 169 )
Keywords:دانشآموزانروش تحقیق ترکیبیمدلیابی معادلات ساختارینظریه زمینهایهدایت تحصیلیMixed methodstructural equation modellingGrounded theoryAcademic Guidancestudents
-
2.
Writer : سالاری، یحیی ؛ لایی، سوسن ؛ موسوی، فرانک ؛ Corresponding Author : اسلام پناه، مریم ؛
Journal:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»پاییز 1401، دوره سیزدهم - ویژه نامه (13 page(s) - From 32 to 44 )
Keywords:دانش آموزانسند تحول بنیادینهدایت تحصیلیرشته های تحصیلیFundamental Transformation Documentfields of studyAcademic Guidancestudents
-
3.
Writer : سالاری، یحیی ؛ لایی، سوسن ؛ موسوی، فرانک ؛ Corresponding Author : اسلام پناه، مریم ؛
Journal:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»تابستان1401، دوره سیزدهم- شماره 2(ویژه نامه) (13 page(s) - From 32 to 44 )
Keywords:هدایت تحصیلیرشته های تحصیلیدانش آموزانسند تحول بنیادینstudentsFundamental Transformation Documentfields of studyAcademic Guidance
-
4.
Corresponding Author : صادقی، مهدی ؛ Writer : یزدانفر، سارا ؛ سالاری، یحیی ؛
Journal:School administration»بهار 1398، سال هفتم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 300 to 318 )
Keywords:مدیران آموزشیرضایت شغلیحمایت سازمانیحمایت سازمانی ادراک شدهOrganizational supportJob SatisfactionPerceived organizational supporttraining managersادراکمدیرانکارکنانمدیران مدارس
-
5.
Corresponding Author : وشنی، امیر ؛ Writer : موسوی، فرانک ؛ سالاری، یحیی ؛
Journal:پژوهشنامه تربیتی»بهار 1398، شماره 58 Ranking A (Azad University/ISC (23 page(s) - From 140 to 162 )
Keywords:تفکر انتقادیپیشرفت تحصیلیدانش آموزانتفکر خلاقتفکر تحلیلیanalytic thinkingAcademic Achievementcritical thinkingCreative Thinkingstudents