Journal (Article count) |
---|
Journal رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی 2 |
Journal مدیریت و توسعه ورزش 1 |
Journal پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش 1 |
Journal مدیریت ورزشی 1 |
Category (Article count) |
---|
تربیت بدنی 5 |
Language (Article count) |
---|
Persian 5 |
-
1.
Corresponding Author : قرمزی، سعیده ؛ Writer : بنار، نوشین ؛ غلامی قاجاری، حسن ؛ گوهررستمی، حمیدرضا ؛
Journal:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»پاییز 1400 - شماره 34 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 159 to 172 )
Keywords:احساساتکیفیت خدماتمشارکت ورزشیادراک از کیفیتنیات رفتاری.Perceived of QualityemotionsQuality of Servicesbehavioral intentionsSports Participation
-
2.
Writer : غلامی قاجاری، حسن ؛ Corresponding Author : کلاته سیفری، معصومه ؛
Journal:مدیریت ورزشی»پاییز 1399 - شماره 50 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 701 to 720 )
Keywords:ارتقای فروشترفند بازاریابیتولیدکنندگان ورزشیرهبران بازارمحصولات مقلدImitation productsmarketing trickmarket leaderssport manufacturerssale promotion
-
3.
Writer : غلامی قاجاری، حسن ؛ Corresponding Author : کلاته سیفری، معصومه ؛
Journal:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»بهار 1399 - شماره 41 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 85 to 100 )
Keywords:تجهیزات ورزشیانتخاب برندبرند پیروبرند پیشروسردرگمی مشتریانcustomer confusionfollower brandleading brandsport EquipmentBrand Selection
-
4.
Writer : غلامی قاجاری، حسن ؛ Corresponding Author : کلاته سیفری، معصومه ؛
Journal:مدیریت و توسعه ورزش»زمستان 1398 - شماره 20 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 69 to 85 )
Keywords:وفاداریهویتپذیرینوید برندتبلیغ مثبت باشگاهتبلیغ منفی رقباpositive publicity clubnegative advertisement competitorsIdentityLoyaltyBrand evangelism
-
5.
Writer : غلامی قاجاری، حسن ؛ شیرخدایی، میثم ؛ Corresponding Author : کلاته سیفری، معصومه ؛
Journal:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1396 - شماره 19 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (15 page(s) - From 37 to 51 )
Keywords:استراتژی تقلیدبرند بتاتقلید از برند پیشروشرکتهای کارآفرین ورزشیموفقیت در بازارBeta brandimitating the leading brandimitation strategysport entrepreneurship companiessuccess in market