keyword ادراک مشتری از کیفیت خدمات / (2 Article)
- Sort by
- Date
- Journal مدیریت بهره وری 2
-
1.
Writer : جولا، نعمت اله ؛ صمدی، منصور ؛ چینی پرداز، رحیم ؛
Journal:مدیریت بهره وری»پاییز 1393 - شماره 30 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 45 to 68 )
Keywords:رضایت شغلیبهره وریتعارض نقشابهام نقشکیفیت خدمات ادراکی توسط مشتریخودکاراییتطبیق پذیریکارکنانمشتریمشتریانکارمندبانکمدل
-
2.
ابعاد کیفیت خدمات در صنعت بانکداری: بر ارزش مدل کیفیت خدمات گرنروز در بانکهای پاسارگاد شمال غرب کشور
Writer : ایرانزاده، سلیمان ؛ عماری، حسین ؛ مستقیم بخشایش، سعید ؛
Journal:مدیریت بهره وری»بهار 1388 - شماره 8 ISC (16 page(s) - From 35 to 50 )
Keywords:تصویر ذهنیلیزرلکیفیت فنیکیفیت کارکردیادراک کیفیت خدماتکیفیت خدماتبانکمدلبانک پاسارگادمشتری