keyword آﻣﯿﺨﺘﻪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ و رﮐﻮدﻫﺎی آﻣﯿﺨﺘﻪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ در ﻃﻮل و ﭘﺲ از ﻫﻤﻪ ﮔﯿﺮی 19 / (1 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : بهرام زاده، محمدرضا ؛ Writer : کریمی، رضا ؛ فاضلی، محسن ؛
Journal:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 2 (14 page(s) - From 399 to 412 )
Keywords:اﺳﺘﺮاﺗﮋی19COVIDآﻣﯿﺨﺘﻪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ و رﮐﻮدﻫﺎی آﻣﯿﺨﺘﻪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ در ﻃﻮل و ﭘﺲ از ﻫﻤﻪ ﮔﯿﺮی 19COVID و رﮐﻮد: ﯾﮏ ﺑﺮرﺳﯽ ﺳﯿﺴﺘﻤﺎﺗﯿﮏبازاریابیبازارکروناآمیخته بازاریابیمشتریرکودبحران