keyword عملکرد ارتباط با مشتری / (7 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : عربشاهی، معصومه ؛
Journal:مطالعات مهندسی صنایع و مدیریت تولید»بهار 1400، دوره هفتم - شماره 18 (12 page(s) - From 144 to 155 )
Keywords:عملکرد سازمانیقابلیت های خدمات الکترونیکجهت گیری نوآوریارزشمندی اطلاعاتعملکرد ارتباط با مشتری
-
2.
Corresponding Author : داداشی جو کندان، علیرضا ؛ Writer : فتاحی، مجید ؛ غفاری، علیرضا ؛ موسوی ازنی، سیدمقداد ؛
Journal:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»فروردین 1401 - شماره 35 (10 page(s) - From 33 to 42 )
Keywords:بازارگراییبازاریابی الکترونیکیگرایش به فناوریعملکرد ارتباط با مشتریبازاراطلاعاتفناوری اطلاعاتمدیریت ارتباط با مشتریمشتریان
-
3.
Writer : کمالی وحیدی، آذرمیدخت ؛ بهبودی، امید ؛ Corresponding Author : عربشاهی، معصومه ؛
Journal:اقتصاد پولی، مالی»بهار و تابستان 1401 - شماره 23 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 142 to 167 )
Keywords:عملکرد مالیعملکرد ارتباط با مشتریکیفیت ارتباط با مشتریسیاستهای بازاریابی رابطهمند: Financial performanceCustomer relationship performancerelated marketing policiesCustomer Relationship Quality
-
4.
Writer : دادشی جوکندان، علیرضا ؛ فتاحی، مجید ؛ غفاری، علیرضا ؛ موسوی ازنی، سیدمقداد ؛
Journal:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»خرداد 1401 - شماره 36 (جلد اول) (10 page(s) - From 39 to 48 )
Keywords:بازارگراییبازاریابی الکترونیکیگرایش به فناوریعملکرد ارتباط با مشتریبازاربازاریابیاطلاعاتالکترونیکیمدیریت ارتباط با مشتریمشتریان
-
5.
Writer : امینی، ناصر ؛
Journal:مطالعات علوم اجتماعی»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 1/2 (8 page(s) - From 105 to 112 )
Keywords:اولویت بندیرسانه های اجتماعیعملکرد ارتباط با مشتریمدیریت اجتماعی ارتباط با مشتریاطلاعاتمدیریت ارتباط با مشتریاجتماعیارتباط با مشتریانتشار اطلاعاتقابلیت
-
6.
Writer : شریف، فاطمه ؛ شکری زاده، حمیدرضا ؛
Conference:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت ، ملی (12 page(s) - From 74 to 85 )
Keywords:عملکرد مالیکیفیت رابطهتاکتیک های بازاریابی رابطه ایعملکرد ارتباط با مشتری
-
7.
Writer : محمدی، مصطفی ؛ نیکزاد، فروغ ؛ اسدی، شکوفه ؛
Journal:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1402 - شماره 46 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 173 to 193 )
Keywords:مدیریت ارتباط با مشتریهتلداریرسانههای اجتماعیعملکرد ارتباط با مشتریهتل پارسیان آزادی رامسرCustomer Relationship Performance (CRP)social customer relationship management (CRMS)Persian Azadi Hotel of RamsarHospitalityCustomer Relationship Management (CRM)
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (2 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference ملی (1 Article)