keyword مدل تبلیغات الکترونیک (اینترنتی) / (1 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ یزدانی، ناصر ؛ عالم تبریز، اکبر ؛ خورشیدی، غلامحسین ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1391، دوره جدید - شماره 11 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 81 to 100 )
Keywords:فرایند اثربخشی (هدایت)محرک های ارتباطیواکنش رفتاری مصرف کنندهمحرک های محتواییمدل تبلیغات الکترونیک (اینترنتی)محرک های تبلیغات الکترونیک
Journal (Article count) |
---|
Journal چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (1 Article)