keyword وفاداری به برند / (10 Article)
- Sort by
- Date
- Journal مدیریت برند 9
-
1.
Writer : موسوی مطلق، سید مهدی ؛ Corresponding Author : طاهری گودرزی، حجت ؛
Journal:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 ، الف (Ministry of Science/ISC (40 page(s) - From 209 to 248 )
Keywords:وفاداری به برندپست بانکشهرت سازمانیبازاریابی تعاملیشیفتگی به برندBrand FascinationInstitutional ReputationInteractive Marketingbrand loyalty
-
2.
Corresponding Author : پورسعید، محمدمهدی ؛ Writer : پودات، محمدعلی ؛ ده یادگاری، سعید ؛
Journal:مدیریت برند»پاییز 1401 - شماره 31 ، الف (Ministry of Science/ISC (42 page(s) - From 179 to 220 )
Keywords:صنعت پوشاکبرند لوکسهواداری برندهویتیابی مصرفکننده بابرندconsumer-brand identificationClothing Industrybrand advocacyLuxury brandبرنـدبرنــدوفـاداری بـه برنـدبـابــر
-
3.
Writer : بهبودی، امید ؛ محمدی کوشکی، احمد ؛ Corresponding Author : غفوریان شاگردی، امیر ؛
Journal:مدیریت برند»زمستان 1400 - شماره 28 ، الف (Ministry of Science/ISC (38 page(s) - From 169 to 206 )
Keywords:وفاداری به برندمشوقهاهویت جوامع برندتعاملات آنلاین برند مصرف کنندهbrand community identityonline brand consumer interactionsIncentivesbrand loyaltyبرنـد
-
4.
Corresponding Author : سیف اللهی، ناصر ؛ Writer : رحیمی کلور، حسین ؛ شیرنژادمغانلو، مصطفی ؛
Journal:مدیریت برند»بهار 1399 - شماره 21 ، ب (Ministry of Science/ISC (48 page(s) - From 197 to 244 )
Keywords:وفاداری به برندتبلیغات نقطه خریدپاسخ عاطفیپاسخ شناختیخود پنداره مشتریAffective responseCognitive responseCustomer selfConceptbrand loyaltypoint of purchase advertisingبــههـابـههــامشــتری
-
5.
Corresponding Author : نوروزی، حسین ؛ Writer : بیگی، رویا ؛
Journal:مدیریت برند»زمستان 1398 - شماره 20 ، ب (Ministry of Science/ISC (41 page(s) - From 153 to 193 )
Keywords:خود پندارهوفاداری به برندعشق به برندهواداری از برندآمیختگی با برندinvolvementbrand lovebrand loyaltybrand advocacyself|conceptبرنـدبرنــدبـابــابـهشــبکه هــای اجتمــاعیهـا
-
6.
Writer : نیکفرجام، مهدی ؛ عبدالوند، ساره ؛
Journal:مدیریت برند»زمستان 1395 - شماره 8 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (34 page(s) - From 123 to 156 )
Keywords:سیستم دینامیکبرندآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برندکیفیت ادراکشده
-
7.
تاثیر فعالیتهای خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانههای اجتماعی
Writer : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ حقیقی کفاش، مهدی ؛ نظری، مهسا ؛
Journal:مدیریت برند»پاییز 1395 - شماره 7 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (34 page(s) - From 181 to 214 )
Keywords:قصد خرید مجددوفاداری به برندفعالیتهای خلق ارزشجامعه برند
-
8.
Writer : سعیدنیا، حمیدرضا ؛ قهرمانی، آمنه ؛ ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛
Journal:مدیریت برند»تابستان 1395 - شماره 6 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 56 to 83 )
Keywords:وفاداری به برنداعتماد به برندرسانه اجتماعیجامعه ی برندفعالیت های خلق ارزشجامهرسانهی اجتماعیوفاداریشبکههای اجتماعیپژوهشفرضیهفعالیتهای خلق ارزش
-
9.
Writer : بخشی زاده برج، کبری ؛ صالحیان فرد، رقیه ؛ قربانی فاراب، محمد تقی ؛
Journal:مدیریت برند»بهار 1395 - شماره 5 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 13 to 40 )
Keywords:سبک زندگی والسوفاداری به برندمحصولات با فناوری پیشرفته
-
10.
Writer : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ یاراحمدی، علی ؛ زینوند لرستانی، حنظله ؛ کاشی پزان جوان، عاطفه ؛
Journal:مدیریت برند»پاییز1394 - شماره 3 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 93 to 114 )
Keywords:وفاداری به برندهویت گرفتن مصرفکننده از برندتشابه مصرف کننده و برندتمایز برندپرستیژ برند
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (5 Article)
- الف (3 Article)
- ب (2 Article)