keyword خرید آنی / (31 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : دشتی، احسان ؛ ستاک، احمد ؛ سلیمیان، لیلا ؛ مقدسی، فاطمه ؛
Conference:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی Ranking International (16 page(s) - From 531 to 546 )
-
2.
Corresponding Author : مشایخی، مریم ؛ Writer : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ فرقانی، محمدحسین ؛
Journal:مدیریت بازاریابی هوشمند»مهر 1402، دوره چهارم - شماره 3 (19 page(s) - From 1 to 19 )
Keywords:خرید آنینشانه های حسیتهییجریسک ادراکPerceptual RiskarousalImpulse Buyingsensory cuesحسیخوراکیتمایل به خرید آنیمصرفکنندهپژوهشمشتریرفتار خرید آنی
-
3.
Writer : محمدی، زهرا ؛ ملک زاده، معصومه ؛ علی نژاد، رضا ؛ غفاریان، روح الله ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهاردهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران Ranking International (12 page(s) - From 2811 to 2822 )
Keywords:رتبه بندیتاپسیسخرید آنیفروشگاه شهرما
-
4.
Corresponding Author : بافنده زنده، علیرضا ؛ Writer : نوبهاری، سینا ؛ محمود زاده، مرتضی ؛ نیکی اسفهلان، حکیمه ؛
Journal:جامعه شناسی سیاسی ایران»اسفند 1401 - شماره 28 ISC (15 page(s) - From 2421 to 2435 )
Keywords:مدلسازیفراترکیبعوامل بحرانی خرید آنیخریدآنیهایپراستار ارم تهرانInstant PurchasingCritical Factors of Instant PurchasingHyperstar Eram TehrancombinationmodelingMetaخرید آنیپژوهشمدلترکیبروشفروشگاهرفتار خرید
-
5.
Writer : غلامی ترکسلویه، سجاد ؛ عبودی، عبدالرضا ؛ Corresponding Author : عبداللهی، محمدحسن ؛
Journal:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1401 - شماره 73 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 153 to 170 )
Keywords:مشتریانمزاجخرید آنیپوشاک ورزشیTemperamentcustomerssportswearImpulse Purchase
-
6.
Writer : نوبهاری، سینا ؛ نیکی اسفهلان، حکیمه ؛ محمود زاده، مرتضی ؛ Corresponding Author : بافنده زنده، علیرضا ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1401 - شماره 113 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 109 to 126 )
Keywords:خریدفراترکیبخرید آنیعوامل بحرانی خرید آنیصنعت خردهفروشیinstant purchasePurchase / Instant Purchase / Retail Industry / Critical Factors Instant Purchase / Over CombinationCritical Factors Instant PurchaseOver Combinationretail Industrypurchase
-
7.
Writer : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ ناصرپور، مهرداد ؛
Journal:مطالعات مدیریت ورزشی»آذر و دی 1401 - شماره 75 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 151 to 170 )
Keywords:هوش هیجانیخرید آنیباندلینگ اجتماعیجنون خریدShopping Madnessand Emotional IntelligenceInstant ShoppingSocial Bundling
-
8.
Corresponding Author : رحیمیکلور، حسین ؛ Writer : موحد، سید محمد رضا ؛
Journal:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1400 - شماره 7 (32 page(s) - From 29 to 60 )
Keywords:اعتمادخرید آنیفروشگاههای ورزشیرفتار اخلاقی فروشندگانواکنش هیجانی مثبتSalesmen Ethical BehaviorImpulse PurchasePositive Emotional ResponseSports ShopsTrust
-
9.
Writer : عباسی سیر، سلمان ؛ معتدل، محمدرضا ؛ Corresponding Author : کرامتی، محمد علی ؛
Journal:مطالعات مدیریت صنعتی»پاییز 1400 - شماره 62 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (39 page(s) - From 100 to 138 )
Keywords:یادگیریرفتار مصرفکنندهتخفیفخرید آنیشبیهسازی عامل بنیانAgent Based ModelingImpulse BuyingDiscountConsumer behaviorlearning
-
10.
Writer : کرمی، مجتبی ؛
Journal:پژوهش های پیشرفت و تعالی»تابستان 1400 - شماره 6 (19 page(s) - From 9 to 27 )
Keywords:قصد خریدخرید آنیعوامل مربوط به برندحالات عاطفیتمایل به خرید آنیinstant purchasewillingness to buy instantlyemotional moodsbrandrelated factorsPurchase Intentionمصرفکنندهعاطفه مثبت و منفیبازاریابیمحصولپرسشنامهعوامل
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (8 Article)
- علمی-پژوهشی (6 Article)
- الف (3 Article)
- بین المللی (2 Article)
- C (2 Article)