keyword درگیرسازی مشتری / (4 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
شناسایی پسایندهای درگیرسازی مشتری مبتنی بر داستانسرایی دیجیتال در رسانههای اجتماعی در صنعت گردشگری
Writer : احمدنیا، میثم ؛ روشندل اربطانی، طاهر ؛ شریفی، سید مهدی ؛ درفشی، خه بات ؛ Corresponding Author : نرگسیان، عباس ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»تابستان 1403، دوره شانزدهم - شماره 2 ، الف (Ministry of Science/ISC (38 page(s) - From 480 to 517 )
Keywords:رسانه اجتماعیدرگیرسازی مشتریداستانسرایی دیجیتالنظریـۀ دادهبنیـاد چندگانهdigital storytellingsocial mediaCustomer engagementMulti-Grounded Theory
-
2.
Corresponding Author : هادی، سجاد ؛
Journal:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»پاییز 1401 - شماره 19 (12 page(s) - From 45 to 56 )
Keywords:بازاریابیچت بات هادرگیرسازی مشتریسیستم های پیشنهاددهندهواقعیت افزوده و مجازیمشتریمشتریانچتکاربرانسیستمهوش مصنوعیکاربردرضایت
-
3.
Corresponding Author : موسوی، سیدامیرمحسن ؛ Writer : شامی زنجانی، مهدی ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 397 to 418 )
Keywords:درگیرسازی مشتریفراترکیبتجربه مشتریبازیوارسازیGamificationcustomer experienceMeta synthesisCustomer engagement
-
4.
Writer : خلفی، امیر ؛ بدیعزاده، علی ؛ Corresponding Author : خواجهئیان، داتیس ؛
Journal:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1399 - شماره 76 ، A (Azad University/ISC (26 page(s) - From 13 to 38 )
Keywords:باشگاه مشتریانبازیوارسازیکارآفرینی رسانهایدرگیرسازی مخاطبپلتفرم اجتماعیsocial platformCustomer ClubMedia EntrepreneurshipAudience engagementGamificationپلتفرمکارآفرینیمشتریمشتریانکاربرانرسانهایارزشسازمانپژوهش
Journal (Article count) |
---|
Journal مدیریت و حسابداری در هزاره سوم 1 |
Journal کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
Journal مدیریت بازرگانی 1 |
Journal پژوهش های مدیریت راهبردی 1 |