keyword عملکرد ریاضی / (67 Article)
- Sort by
- Date
-
61.
Writer : مرادی، علی رضا ؛ هاشمی، تورج ؛ فرزاد، ولی الله ؛ کرامتی، هادی ؛
Journal:پژوهش در سلامت روانشناختی»بهار 1387 - شماره -5 ISC (12 page(s) - From 5 to 16 )
Keywords:عملکرد ریاضیخود تنظیمی رفتار توجهیخود تنظیمی رفتار انگیزشیخود تعلیمی کلامیخودکارآمدی تحصیلی
-
62.
Writer : شهنی ییلاق، منیجه ؛ سهرابی، فرزانه ؛ مهرابی زاده هنرمند، مهناز ؛
Journal:علوم تربیتی»بهار 1385 - شماره 75 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 30 to 56 )
Keywords:عملکرد ریاضیوضعیت اجتماعی-اقتصادیعملکرد خواندنکارآمدی جمعی معلمانتجارب تبحری ریاضیتجارب تبحری خواندن
-
63.
Writer : کمالی زارچ، محمود ؛
Journal:روان شناسی و علوم تربیتی»بهار و تابستان 1385 - شماره 72 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 185 to 206 )
Keywords:عملکرد ریاضیخودکارآمدیمنابع اطلاعاتویژگیهای شخصی.خودکارآمدی ریاضیکارآمدیبندوراکارآمدی ریاضی
-
64.
Writer : کرامتی، هادی ؛ شهرآرای، مهر ناز ؛
Journal:نوآوری های آموزشی»زمستان 1383 - شماره 10 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (13 page(s) - From 103 to 115 )
Keywords:دانشآموزانخودکارآمدی ادراک شدهعملکرد ریاضیپسران و دخترانخودکارآمدیعملکرددختران
-
65.
Writer : آریا فر، زبیده ؛
Journal:نوآوری های آموزشی»پاييز 1382 - شماره 5 ISC (16 page(s) - From 123 to 138 )
Keywords:دانشآموزانآزمونعملکرد ریاضیمعلم
-
66.
Writer : حسین نسب، سید داود ؛ ولی نژاد، یدالله ؛
Journal:علوم تربیتی»پاییز و زمستان 1381 - شماره 67 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (13 page(s) - From 65 to 77 )
Keywords:راهبردهای یادگیریعملکرد ریاضیسبک شناختی( وابسته به زمینه و نابسته به زمینه )راهبرهای انگیزشیراهبردهای شناختی دانشآموزان قوی و ضعیفیادگیری خود نظم داده شده
-
67.
Writer : حسینی نسب، سید داود ؛ ولینژاد، یدالله ؛
Journal:دست آوردهای روان شناختی»پاییز و زمستان 1381 - شماره 3 و 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 65 to 78 )
Keywords:سبکهای شناختی (وابسته به زمینه و نابسته به زمینه)یادگیری خودنظم داده شدهعملکرد ریاضیراهبردهای انگیزشیراهبردهای یادگیریراهبردهای شناختی دانشآموزان قوی و ضعیفmathematic performancelearning strategiesself-regulated learning