keyword مدل AIDA / (9 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : ربیعی، علی ؛ محمدیان، محمود ؛ برادران جمیلی، بیتا ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1390 - شماره 2 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 17 to 40 )
Keywords:رسانهتبلیغاتاثربخشیخدماتمدل AIDAبانکتلویزیوناثربخشی تبلیغاتمشتری
-
2.
Writer : محمدی، سردار ؛ اسمعیلی، نرگس ؛ صالحی، نسیم ؛
Journal:علوم ورزش»بهار 1391 - شماره 9 (20 page(s) - From 95 to 114 )
-
3.
Writer : سردار محمدی ؛ اسماعیلی، نرگس ؛
Journal:مطالعات مدیریت ورزشی»پاییز 1391 - شماره 15 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 77 to 92 )
Keywords:تبلیغاتمدل AIDAآمیخته ترویجروش تحلیل سلسله مراتبی(AHP)تلویزیونمشتریانبازاریابیتولیدی
-
4.
Writer : براتی، ناصر ؛ زارعی کرگ آباد، فاطمه ؛ آهنی، سمیه ؛
Journal:معماری و شهرسازی پایدار»بهار و تابستان 1392، سال اول - شماره 1 ISC (10 page(s) - From 13 to 22 )
Keywords:مدل AIDAتحلیل رگرسیون چندمتغیره خطیمنظر شهری پایداررودخانه قشلاقSustainable Urban Landscaperiver of Sanandajmodel AIDAmodel ANPSuper Decisions softwareAssessment
-
5.
Writer : درودی، هما ؛
Journal:مطالعات رسانه ای»تابستان 1392 - شماره 21 Ranking Science-Research (Azad University (8 page(s) - From 111 to 118 )
-
6.
Writer : تقی زاده جورشری، محمدرضا ؛ طالقانی، محمد ؛ صیاد آذری، سامره ؛
Journal:مطالعات بیمه»بهار 1393 - شماره 1 (24 page(s) - From 139 to 162 )
-
7.
Writer : کشمیری، نسیم ؛ الهی، علیرضا ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
Journal:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1396 - شماره 43 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 39 to 60 )
Keywords:تماشاگرلیگ برتر فوتبالاثربخشی تبلیغاتمدل AIDAتبلیغات از طریق ورزشتبلیغاتتماشاگرانپژوهشمدل
-
8.
Writer : کلانتری، فرهاد ؛ دولتیاری، اسماعیل ؛
Journal:مدیریت ورزشی»زمستان 1396 - شماره 39 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 617 to 634 )
Keywords:تبلیغاتمدارس فوتبالشهر زنجانمدل AIDAجذب نوجوانانAIDA modelAdolescent's attractionfootball schoolsZanjan cityAdvertising
-
9.
Writer : مولایی، کیومرث ؛ عالی، صمد ؛ Corresponding Author : بافنده زنده، علیرضا ؛
Journal:پژوهش های سیاست گذاری و برنامه ریزی انرژی»تابستان 1402 - شماره 31 ISC (31 page(s) - From 75 to 105 )
Keywords:گاز طبیعیاثربخشی تبلیغاتمدل AIDAمصرفکننده خانگیhousehold consumerNatural GasAdvertising effectivenessAIDA model
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (3 Article)
- ب (2 Article)