keyword کیفیت خدمات مشتریان / (5 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : علی زمانی، شهسوار ؛ علی زمانی، لیلی ؛ رستم نیا، یحیی ؛
Conference:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق Ranking International (16 page(s) - From 978 to 993 )
Keywords:رهبری خدمتگزاررفتار شهروندی سازمانیمدل سازی معادلات ساختاریکیفیت خدمات مشتریان
-
2.
Writer : رخشانی، جاوید ؛ مهردادی، پیام ؛ شکرزاده، الناز ؛ Corresponding Author : جلیلی گیلانده، محسن ؛
Journal:منابع و سرمایه انسانی»تابستان 1401 - شماره 4 (18 page(s) - From 145 to 162 )
Keywords:منابع انسانیمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت استراتژیک منابع انسانیکیفیت خدمات مشتریانCustomer relationship managementhuman resourcesStrategic human resource managementquality of customer serviceمدیریتکارکنان
-
3.
Writer : سبحانی فرد، یاسر ؛ محمدی، مهدی ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»پاییز 1393 - شماره 23 (22 page(s) - From 83 to 104 )
Keywords:دانشگاهتحلیل عاملیمعادلات ساختاریبرونسپاریکیفیت خدمات مشتریان
-
4.
Writer : دری نوکورانی، بهروز ؛ سبحانی فرد، یاسر ؛
Journal:چشم انداز مدیریت دولتی»زمستان 1390- شماره 8 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (15 page(s) - From 123 to 137 )
Keywords:معادلات ساختاریتحلیل عاملی تاییدیبرونسپاریکیفیت خدمات مشتریانسازمانشاخصهاقراردادخدمات
-
5.
Writer : سبحانی فرد، یاسر ؛
Journal:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1390 - شماره 5 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 149 to 164 )
Keywords:بانککیفیت خدمات مشتریانروش تحلیل IPAمشتریانکیفیت خدماتاندازهگیری کیفیت خدماتبهبودشاخصمشتریان بانکیکیفیت خدمات بانکی
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (2 Article)
- بین المللی (1 Article)