keyword annoyance / (6 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : بهمن پوری، دکتر عبدالله ؛ حقانی خواه، دکتر حسین ؛ علیشاهی قلعه جوقی، دکتر ابوالفضل ؛
Journal:فقه و اصول (دانشگاه فردوسی مشهد)»بهار 1398 - شماره 116 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 59 to 76 )
Keywords:قذفسب النبیایذاءتوهینعنصر مادی سب النبیblasphemy against the Prophetfalse charge of fornicationannoyanceactus reus of blasphemy against the holy Prophetinsult
-
2.
Writer : مرتضوی، سیدضیاء ؛
Journal:علوم سیاسی - دانشگاه باقرالعلوم (ع)»تابستان 1398 - شماره 86 Ranking ب (Hawza/ISC (24 page(s) - From 29 to 52 )
Keywords:امام خمینینظام سیاسیاصول فقهنظام اجتماعیتزاحمقاعده حفظ نظامannoyancethe political systemthe rule of maintaining the systemthe social system“Imam Khomeini”the jurisprudence principlesحفظ نظامفقهنظـامحفـظ نظـاماباسلامیامام
-
3.
Corresponding Author : علی محمدی، طاهر ؛ Writer : نظرپور، حمزه ؛
Journal:آموزه های فقه مدنی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 22 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 231 to 252 )
Keywords:طفلایذاءعقوقاطاعت از والدینماده 1177 قانون مدنیObedience to parentsArticle 1177 of the Civil CodedisobedienceannoyanceChild
-
4.
Corresponding Author : حمیدی، محمدرضا ؛ Writer : حاجیان فروشانی، زهره ؛
Journal:مطالعات فقه و حقوق اسلامی»بهار 1401 - شماره 26 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 93 to 120 )
Keywords:خودکشیتزاحمایثارنجات جان دیگرانSaving the Lives of Otherssuicidesacrificeannoyanceفقهفداکاریوجوبحفظ جانحکمقم
-
5.
Writer : باقری فرادنبه، صدیقه ؛ حسینی، الهه ؛ Corresponding Author : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛
Journal:بررسی های مدیریت رسانه»تابستان 1401 - شماره 2 (20 page(s) - From 130 to 149 )
Keywords:شفافیتمزاحمتنگرش به تبلیغاترنجشتبلیغات همسانجاذبه اطلاعاتیجاذبه احساسیMatching advertisementsInformation attractionEmotional attractionAttitude towards AdvertisementsannoyanceresentmentTransparencyتبلیغاتکاربرانپیامتبلیغـات
-
6.
Corresponding Author : نیک رفتار، طیبه ؛ Writer : شیخ الائمه، فرزین ؛
Journal:رسانه»پاییز 1402 - شماره 132 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 209 to 220 )
Keywords:نگرشپذیرش فناوریسرگرمیآزردگیارزشمندی و اعتبارacceptance of technologyvalue and credibilityattitudeentertainmentannoyanceتبلیغات تلفن همراهاطلاعاتکاربران